با توجه به ماهیت شرکتها و سازمانها، در هر سازمان و شرکتی چندین نرمافزار کاربردی مانند نرمافزار حضور و غیاب، حسابداری، بیمه و سرویسهای مایکروسافت، شبکه های کامپیوتری و … وجود دارد که برای هر یک از آنها نیاز به پشتیبانی و دریافت خدمات از اشخاص خارج از سازمان دارند که همین عامل باعث بروز مشکلاتی برای سازمانها میشود که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
الف) عدم دسترسی به کارشناس مربوطه در حداقل زمان ممکن
ب) متحمل شدن هزینههای اضافی بابت ایاب و ذهاب کارشناس
ج) تحمیل شدن هزینههای پنهان اضافی بدلیل رفع نشدن مشکل در اسرع وقت
د) عدم شناسائی دقیق مشکل تا قبل از حضور کارشناس در سازمان و عدم همراه داشتن تجهیزات و ابزار لازم
این مشکلات و سایر دغدغهها دلیلی است بر لزوم استفاده از یک نرمافزار ریموت دسکتاپ مطمئن برای دریافت خدمات پشتیبانی از راه دور. استفاده از نرم افزار ریموت دسکتاپ مطمئن منافع و ارزش افزوده زیادی را به همراه دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
الف) دسترسی به کارشناس و متخصص در حداقل زمان ممکن
ب) امکان دسترسی به چند کارشناس به جای یک کارشناس
ج) کاهش مدت زمان خرابی و مدیریت هزینههای پنهان
د) کاهش هزینههای خدمات پشتیبانی با حذف هزینه ایاب و ذهاب
از طرفی کارشناسان و شرکتهایی خدمات تخصصی ارائه میدهند با استفاده از این نرمافزارها میتوانند ضمن افزایش بهرهوری و کارائی تیم فنی خود، در هزینهها نیز صرفهجوئی نمایند که عبارت است از:
- جلوگیری از اتلاف وقت بدلیل عدم نیاز به حضور در محل مشتری
- امکان جوابدهی آنی به مشتریان
- امکان ارائه خدمات تخصصی بیشتر در طول روز
- امکان ارائه خدمات به دو یا چند مشتری بصورت همزمان.
- امکان دریافت مشاوره و همفکری از سایر همکاران با اتصال آنها به سیستم کارشناس.
افکارتان را باما در میان بگذارید